holimate

Pomagam w integracji
Facebook'a Instagram'a Systemu CRM Systemu ERP wielu innych aplikacji

Pomagam małym i średnim przedsiębiorstwom we wdrażaniu integracji wielu aplikacji oraz platform jakimi mogą być Facebook, Instagram, System CRM, System ERP, zewnętrzne bazy danych, itd. Zobacz więcej i skontaktuj się ze mną, żeby omówić szczegóły. 

Budowa i wdrażanie procesów

Budowa i wdrażanie procesów

Pomagam w budowaniu procesów w firmach B2B. Głównie skupiam się na procesach obsługi klienta i ułatwiających pracę zespołu z bazami danych. Pomagam także w ich wdrożeniu. Mogę przeszkolić Twoich pracowników z obsługi danych zagadnień oraz wdrożyć monitoring ich wykonywania.

Integracja aplikacji

Integracja aplikacji

Pomagam we wdrożeniu integracji wielu aplikacji / platform dla Twojego biznesu. Możesz zautomatyzować swoje działania i zaoszczędzić wiele godzin w skali miesiąca czy nawet tygodnia.

Automatyzacja procesów

Automatyzacja procesów

Sprawiam, że "rzeczy dzieją się same". Po analizie Twoich potrzeb i celów lub zbudowaniu procesu buduję automatyzacje, które ułatwiają pracę Twoją i Twojego zespołu, minimalizują błędy oraz oszczędzają Wam czas.

Czy warto wdrażać integracje i automatyzacje?

Na czym to polega?

Na początku analizie poddane zostaną Twoje procesy w firmie i wyznaczymy te, które należy zautomatyzować. Nie każdy proces może i nie każdy powinien być zautomatyzowany. Po mojej analizie podpowiem Ci co warto i co nie warto integrować, tak żebyś na końcu wdrożenia nie ponosił zbędnych wydatków. 

Po wyznaczeniu procesu do automatyzacji oraz aplikacji do ich integracji przystępuję do działań programistycznych, które mają na celu połączenie wielu niezależnych platform, gdzie kliknięcie przycisku w jednej z nich wywoła reakcję w drugiej i kolejnych. 

Pod koniec prac rozwiązanie zostanie przetestowane na bazie roboczej, tak abyś na koniec wdrożenia dostał/dostała rozwiązanie niezawodne i sprawdzone. 

Po udanym wdrożeniu integracji kilku platform działalności takie jak Twoja zyskują kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt godzin w skali miesiąca! Możesz go wykorzystać na prace rozwojowe nad firmą lub odpoczynek, a jeśli zautomatyzujemy pracę Twojego pracownika to możesz wydelegować go do innych, kreatywnych zajęć. 

Jak zyska Twoja firma?

Wdrożenie integracji aplikacji wiąże się z szeregiem korzyści. Poniżej przedstawiam Ci te, które według mnie są kluczowe. 

Dzięki wdrożeniu integracji kilku aplikacji oszczędzasz masę czasu, którą wykorzystywać musiałeś/musiałaś na prace związane z "przeklikiwaniem" tego samego procesu w różnych miejscach. Na przykład nie musisz wprowadzać zamówienia zarówno w CRM jak i ERP, bo uzupełni się ono automatycznie lub nie musisz dodawać nowego filmu na platformy Youtube, Instagram i Tiktok osobno, bo wystarczy, że zrobisz to z jednego miejsca. 

Prace, które zlecałeś swojemu pracownikowi lub zewnętrznej agencji możesz teraz wykonywać samodzielnie poświęcając na ich wykonanie zaledwie skromną część dotychczasowego czasu. Na przykład zamiast poświęcać pełną godzinę pracy na tworzenie indywidualnej oferty dla nowego klienta wystarczy, że poświęcisz na to 5 minut, a z odpowiednio przygotowaną integracją kilku aplikacji oraz automatyzacją procesu zostanie ona wysłana do klienta bezpośrednio na maila.  

Czas, który dotychczas poświęcać musiałeś/musiałaś na prace związane z rozliczaniem czasu pracy lub wystawianiem dokumentów dla zewnętrznej księgowości możesz teraz wykorzystać na prace rozwojowe nad Twoim biznesem przyczyniając się do jego wzrostu. 

Wykonując cykliczne działania według wcześniej opracowanego schematu niejednokrotnie spotkać się musiałeś / musiałaś z błędami, które były tworzone "po drodze". Dzięki automatyzacji procesu oraz integracji wielu platform nie musisz się już martwić o brak skopiowania ważnego elementu oferty lub złe przeliczenie danych. Automatyzacja wykona to za Ciebie, a integracja pozwoli na przesłanie danych pomiędzy aplikacjami. 

Czy to dla mnie?

Wdrożenie integracji aplikacji sprawdza się już od etapu prowadzenia mikroprzedsiębiorstwa. Możesz dzięki niej przesyłać dane z jednej platformy do drugiej jednym kliknięciem lub automatycznie. 

Co jest potrzebne do wdrożenia itegracji?

Proces, który ma zostać zautomatyzowany musi być poukładany i regularny. Co mam tu na myśli: 

  • Poukładany
    Proces nie jest dziełem przypadku. Jest przemyślany, sprawdzony wcześniej w działaniu i skuteczny. Powinien mieć przypisanego w Twojej działalności opiekuna, który zyska więcej czasu na pracę nad innymi obszarami
  • Regularny
    Proces ten powinien się powtarzać. Dla Twojego własnego dobra i opłacalności całej operacji. Nie ma dużego sensu automatyzować proces, który dzieje się rzadko, na przykład raz na rok. Opracowanie automatyzacji oraz jej utrzymanie może nieść za sobą koszty, które w takich przypadkach się nie będą opłacać. 
  • Spisana procedura
    Dobrą praktyką jest jeśli proces, który chcesz zautomatyzować jest spisany w procedurze, którą można odtworzyć. Jeśli procesem nazywamy zbiór działań potrzebnych do osiągnięcia danego celu, a procedurą konkretną instrukcję jak ten proces zrealizować to będzie to ogromny plus podczas wdrażania automatyzacji tego procesu. 

Automatyzacje procesów biznesowych z zakresu obsługi klienta muszą być gdzieś zagnieżdżone. Muszą mieć swój HUB (ang. węzeł komunikacyjny, centrala dystrybucji), do którego będzie trafiał zestaw informacji, będą w nim wybierane odpowiednie akcje do wykonania, a następnie rozdysponowane zadania dla innych narzędzi. 

Możemy skorzystać z zewnętrznych programów w tym się specjalizujących jak Zapier lub zagnieździć je bezpośrednio na Twojej stronie internetowej lub w CRM.

Procesy zautomatyzowane trzeba raz na jakiś czas aktualizować. Wynika to z takich czynników jak: 

  • Zmieniający się proces w Twojej firmie
    Naturalnym jest, że procesy ewoluują lub zmieniają się całkowicie. Wynika to z Twoich danych, badań rynkowych lub zmiany koncepcji na wykonanie danego działania. Wówczas automatyzację trzeba zaktualizować lub napisać na nowo. 
  • Aktualizacje oprogramowania
    Bywa też tak, że program, który obsługuje Twoją automatyzację lub jeden z pokrewnych jest aktualizowany. Należy wtedy zaopiekować się także samą automatyzacją procesu ponieważ może on działać błędnie lub nie działać wcale tym samym nie przynosząc Ci większej ilości klientów lub psując konwersję. 

Etapy wdrożenia

  • Analiza przedwdrożeniowa
  • Wycena wdrożenia
  • Konfiguracja automatyzacji
  • Testy
  • Uruchomienie automatyzacji

Ile trwa proces wdrożenia?

Proces wdrożenia zależnie od współpracy i Twoich aktualnych procesów sprzedażowych może się różnić. Wdrożenie integracji aplikacji oraz automatyzacja procesu trwa zazwyczaj 1 do 2 tygodni. 

Ile to kosztuje?

Ceny podane poniżej są cenami orientacyjnymi. Wynikają one z wybranych funkcjonalności i poziomu skomplikowania. Koszty mojej usługi są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych przedsiębiorstw. Wśród moich klientów znajdują się także mikroprzedsiębiorcy, którzy dzięki tej usłudze już na wczesnym etapie rozwoju budują swoją przewagę konkurencyjną. Jeśli chcesz poznać dokładne koszty dla Twojego przedsiębiorstwa skontaktuj się ze mną.

Wdrożenie prostej integracji

Szacunkowa cena analizy i wdrożenia

PLN od 450
  • Analiza potrzeb
  • Opracowanie procesu
  • Prace programistyczne
  • Uruchomienie integracji

Wdrożenie złożonej integracji

Szacunkowa cena analizy i wdrożenia

PLN od 1200
  • Analiza potrzeb
  • Opracowanie procesu
  • Prace programistyczne
  • Uruchomienie integracji

Specjalna oferta

Decydując się na wdrożenie integracji aplikacji do Twojej firmy i automatyzacje procesu z nim związanego możesz uzyskać nawet 20% rabatu! 

Zapraszam do DARMOWEJ konsultacji podczas której zweryfikujemy Twoje potrzeby i opłacalność wdrożenia takiego pakietu.

Obsługa wdrożonych rozwiązań

Po wdrożeniu w Twojej firmie integracji aplikacji i/lub automatyzacji oferuję 

3 miesiące wsparcia gratis!

w zakresie ich podstawowej obsługi, czyli: 

  • Aktualizacje funkcjonalności wraz z najnowszymi aktualizacjami ich producentów (1x / tydzień) 
  • Naprawa błędów użytkowników w wymiarze 2 roboczogodzin miesięcznie

Abonamentowa obsługa wdrożonych rozwiązań

Samodzielne pilnowanie, aby Twoje integracje i automatyzacje były zawsze sprawne jest wyzwaniem. Może kosztować Cię sporo czasu, który możesz spożytkować lepiej rozwijając swój biznes, wiele nerwów, które lepiej zachować na spokojne myślenie o przyszłości Twojej firmy. Zamiast tego możesz skorzystać z obsługi abonamentowej.

Po okresie 3 miesięcznej obsługi gratis możemy podpisać Umowę serwisową, gdzie ustalimy zakres wsparcia oraz jego formę. 

Do Ciebie należy pierwszy krok!

Wykonaj pierwszy krok już dzisiaj i zaistnij w sieci na poziomie, którego nie ma Twoja konkurencja*

*chyba, że już korzysta z moich usług  🙂

Zobacz czym jeszcze się zajmuję

Wybierz usługę, kliknij i dowiedz się więcej:

Obserwuj po więcej wartościowych treści

Przewijanie do góry